SkissadCarro

Art in my heart and Aquarelle in my soul

Cat Mansion

Kategori: Konst

Mina föräldrars granne och familjevän Fyllde 50 år nu och jag bestämde mig för att måla en stor akvarell i present till henne. De bygger ett nytt hus nu, det är inte färdigbyggt men närpå, så jag smet in ocg tog kort på deras hus för att måla :) Hon älskar också katter så jag målade deras katt samt gömde 5 andra katter så totalt finns det 6 gömda katter. Jag tror inte hon hittat alla än haha.
 
Jag tänkte visa lite steg för steg hur det gick när jag målade den.
Först och främst, här är kortet jag tog på huset.
 
 
Och såhär gick det:
 
 
 
Ta en riktig titt på sista bilden, ser du några katter?
 
 
 
 
Nej? Eller kanske en? Här är "Facit"

 

Ha en fin sommar nu alla och håll tummarna med mig för fint väder! 
 
 ~
Kommentera inlägget här: