SkissadCarro

Art in my heart and Aquarelle in my soul

Självporträtt

Kategori: Konst

Det har tagit ett tag men jag har äntligen fått tllbka mina självporträtt från min lärare. Jag fick betyg 4/5 för hela kursen i skissteknik. något jag är väldigt stolt över :)
 
I självporträtts uppgifterna fick vi som uppgift att måla 4 porträtt på a2 papper. 
Exakta linjer, Valörstudie, Direkta linjer och Karikatyr.
 
 
 
 
Exakta linjer
 
Valörstudie
 
Direkta linjer
 
Karikatyr.
 

Själv tycker jag Karikatyren blev lite läskig men det gäller att kunna driva med sig själv haha.
Annars är jag väldigt nöjd med resultaten. Fast jag känner nu efteråt att jag skulle kunnat göra bättre. Mina vänner säger att jag är för kritisk mot själv hehe. Jag har fler akvareller på g så de kommer snart!

Hoppas våren kommer snart! Ha det bra så länge!

 
~
 
 
Kommentera inlägget här: