SkissadCarro

Art in my heart and Aquarelle in my soul

Oh dear deer!

Kategori: Konst

Nu har jag fått en stroke eller ngt. (Inte bokstavligt) jag har haft mycket i skolan nu, minst sagt, och de enda som verkar fastna på mina akvarellpapper är hjortar haha XD

Så här kommer det en massa sånna som jag hoppas är lite kul!


Först ut en i svart akvarell och bläck.
Jag målade den med insperation av träd som det självklara men ett par förstörda lungor i baktanke.


Jag har en kärlek för rosor och ville ha något som kanske skulle platsa som fondvägg. 


Nästa är en av mina favoriter. Kanske för att den består skuggan av mina favoriter.


Men jag har alltid velat ha något mer vintage som egen inredning och testade mig fram med varmt och kallt.

Tillslut kom jag fram till den här vintage-skönheten som ska bli en av väldigt få som kommer upp på mina egna väggar. 11 och 4 är mina favoritnummer och jag älskar känslan som tavlan ger mig.

För det är det, och bara det, som är det viktigaste när det gäller konst. Inte färgen, detaljerna eller ens hur skicklig konstnären är, utan känslan de ger iakttagaren. Det spelar ingen roll hur känd konstnären är eller om det är en elefant som målat om tavlan tilltalar dig. 



Hoppas du hittar tavlor som ger dig den där känslan! Och fyller hela ditt hem <3


Kommentera inlägget här: