SkissadCarro

Art in my heart and Aquarelle in my soul

Skolstart

Kategori: Konst

Jag har nog glömnt nämna det men jag har blivit antagen och börjat i Skövdes Högskola!
Numera studerar jag Dataspelutveckling, grafik och animation. Hittills har jag mött massor av trevliga och liksinnade människor och lektionerna är super intressanta.
Jag har flyttat till Skövde som jag tycker är bättre än jag vågat hoppas på! Supermysig stad som påminner om ett mini gbg. Jag hoppas bara att jag ska få över lite tid så jag kan sätta mig och måla.
 
Så ja, jag har några tavlor på lager jag inte fått upp på bloggen än som jag kanske lägger upp nu efter. Men jag hoppas på att få måla ut en bild jag har i huvudet så snart som möjligt!
 
Tills vidare hoppas jag alla har det fint och njuter av den ovanligt varma slutet av September!
~
Kommentera inlägget här: